مهد عسل بهشتي براي نوگلها

بزرگ شدی، می خوای چی کاره شی؟

1391/11/27 20:14
نویسنده : سعید وزیرزاده
2,032 بازدید
اشتراک گذاری

 

همون طوری که تو پست قبلی گفتم، واحد کار مشاغل داشتیم
یه شعر زیبا در همین رابطه که توی ادامه مطلب هم اومده باعث شد من به این فکر فرو برم که:
حالا بزرگ شدم می خوام چیکاره شم؟
آهان! من اگه خوب درس بخونم هر کاری بخوام می تونم...
 
 
هر کی یه شغلی داره    تو خونه ای مغازه یا اداره
فرقی نداره که چیکار میکنه    مهم اینه که کارشو دوست داره
 
حسن آقا نونوایی داره   ببین چه نون هایی داره
سنگکه و خشخاشی و بربری   بگم برات هرچی که تو دوست داری
نون رو باید تازه خرید   همیشه اندازه خرید
 
یه دوست دارم باباش مغازه داره    سبزی تازه داره
با ادب و خوش رو وخوب و شاده   مشتری هاش زیاده
 
راستی یادم رفت که بگم   پارچه واسه لباس نو باهاته؟
زهرا خانم مامان علی خیاطه!
هر چی بخوای واست می دوزه خوشکل    اصلا نداره مشکل
با پارچه های گل گلی و شاد و قشنگ    واست لباس می دوزه اون، رنگ و وارنگ
 
وقتی بزرگ شدی می خوای چیکاره شی؟   یک پلیس خیلی زرنگ؟ یا رئیس اداره شی؟
اینو باید خوب بدونی    درساتو خوب بخونی   اگر بخونی درساتو با دقت    به هرچی که بخوای می رسی به سرعت
(واحد کار: مشاغل- گروه سنی نوباوه)
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)