مهد عسل بهشتي براي نوگلها

مربی جون دوستت دارم...تویی تو مثل مادرم...

1392/2/12 19:09
نویسنده : سعید وزیرزاده
30,445 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز روز معلمه

65

معلم عزیزم دوست دارم خیلی زیاد

من که نمی تونم قدردان زحمتهای جبران ناپذیرت باشم

امام همیشه به یادتم و

با این دو دست کوچیکم دعا کنم دعا دعا

برای سلامتی مامان، باباجون و مربی ها

روزتون مبارک

65

خانواده عسل این ملودی زیبا رو که دارین میشنوین به مناسبت روز معلم برای مربی های مهربونش به عنوان آهنگ وبلاگ تقدیمشون کرده و چه زیباست که امسال روز معلم و روز مادر هم زمان شده،

کوچولوهای عسل که همگی مربی های مهربون رو مثل مادر خودشون می دونن و صد البته مربی های گل مهد عسل هم کوچولوهای ناز رو مادرونه دوست دارن

65

پس همه هم صدا به مربی های عزیزمون میگیم:

مربی جون دوست دارم

تویی تو مثل مادرم

5

خانواده مهربون و بزرگ عسل

( نازدونه های عسلی، پرسنل با محبت مهد و یاران خواننده وبلاگ ما)

خدا همگی رو به سلامت حفظ کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)